Bayağı uzun yazmışsınız hepsini okumadım ama mağdursunuz, benimde ocak ayından beri vodafone mağduriyetimi gidermiyor hocam ben artık aramakdan bıktım haftanın 2 3 günü bunları aramakla geçiyor şu sıralar da aradığınızda korona sebebiyle hatlar yoğun internetlerde yavaşlık var diyebilirler ezberlemişler bunu hocam , madem yoğunluk varsa o kadar kazanıyorsunuz hatlarınızı geliştirin insanları mağdur etme hakları yok demem o ki beterin beteri de var.