Selamlar herkese, hayırlı ramazanlarınız olsun
Geçen sene buradan da birkaç arkadaşın desteğiyle çok kötü durumda olan iki öğrencime fitrelerimizi vermiştik.
Bu Ramazan ayında da beni geçen sene görenler ister istemez etraftaki zor durumdaki insanları gösterdiler. Onlar da harap haldeler. Ben bir miktar daha çoğaltarak birkaç öğrencime destek oldum fakat bu insanların evlerini, ailelerini görünce içim acıyor.Bu insanlara nereden yardım talep edebiliriz? Belediye, valilik ne yapar hiç bilgim yok. Aydınlatırsanız sevinirim.