Sanırım şu konuya yazan en eski üyelerdenim, çoğu eski üyenin olduğu gibi bizim de silinen üyeliğimiz, yok olan ticaret puanlarımız vs ilk günlerden itibaren r10'un her sürecine şahit olduk, olmaya devam ediyoruz.

r10 canlı bir organizma, elbette yeni üyeler katılacak. Katılım sürecinde mutlaka gerekli önlemler alınıyor, bu doğrultuda üyeler kabul ediliyor ancak insanın uzaktan bakıp içini kimse göremiyor.

Forumda çok şükür dolandırılma olayı yaşamadım, yaşayan çok üye oldu. Ticaret karşılıklı güven ilişkisidir. Karşınızdakini iyi araştırın, en ufak bir şüpheniz varsa iş yapmayın. Yapıyorsanız da bunu güvence altına alın. Zaten r10 yönetimi bu tarz açıklamaları, uyarıları ve ticareti daha da güvenilir hale getirmeye yönelik çalışmaları sağlıyor.

Buna ek olarak r10 kalitesi tabii ki değişecek. Biz de ilk üye olduğumuz günlerde ticaretle de uğraştık, geyikte yaptık, siyasette konuştuk, şu an üye olan jenerasyon bizimle aynı değil. Biz de bizden öncekilerle aynı değildik. Biz teknolojinin yeni yeni yükseldiği dönemlere denk geldik, onlar teknolojinin içine doğdular.

O nedenle hoşgörü ilk kural, ticarette de uyanık olun. İşinizi yapın, kendinizi geliştirmeye çalışın, burası sizin için iyi bir kaynak...