Ya o değil de ben 2014'ten beri wmaracındayım. Bir tanıdığımın davetiyesiyle geldim ocakta. Ben geldikten 2-3 ay sonra üyelik alımı başlattılar. Gerçekten hayatta böyle şeyleri en çok ben yaşıyorum. Daha tek bir şey satmadım hep alım yapıyorum