Albertini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir gün teknik veya adli bir sıkıntı yaşarsanız o zaman anlarsınız faturanın önemini hocam 😊

İyi alışverişler diliyorum.
koskoca 10 yıl ve hiç yaşamadım hamdolsun pimpirikli birisi değilim yaşarsamda anlamam önemini çünkü 0 cihaz almıyorum kutu fatura olmayan alıp çok daha uyguna alıyorum.