2 yıldan fazladır bounty programlarına katılmıyorum. Gelen ödülleride hiç birzaman hemen satmadım. ya degerlenirse diye. nerdeyse tamamı düştü, ilk çıkış fiyatının üstüne birmiktar çıktıktan sonra, hepsi düştü, hiç degerlenen olmadı. Programlardan 347 ESH gelmişti 2 yıldan fazla oldu. geçen hafta 40 dolar olarak yansıdı. 3gün önce 60 dolar ediyordu. dedim sat buda düşmeden.

Nedir bu Switch (ESH) nereye koşuyor.

3 gündeki artış.

14.5.2020 Kanatlanmış Uçuyor