arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam onun çözümü yok.
bizim durum şöyleydi eğerki sizinki daha iyiyse şükredin.

annesi 2 saat ayağında sallıyordu ben uyuyordum. sonra beni uyandırıyordu annesi 2 saat ben sallıyordum annesi uyuyordu. ilk 6 ay böyle geçti. durumunuz bundan iyiyse halinize şükredin.
biagay var birde onu deneyin.
Bende Kasım'da baba olacağım için sürekli okuyorum. Bu ürünün çok iyi olduğunu okudum, hatta dayım mucize falan diye anlatıyordu. Sanırım yazılıı BioGaia. Eczacıbaşı'nın ürünü.