Forumu canlı tutmak için üye alımı şart, dikkat etmesi gerekenler bizleriz...
Haklısınızda
Kedimin ismi ne olsun
Köpegimin ismi ne olsun
Rüyalandım
Yastık aldım yatamıyorum
Sevgilimden ayrıldım
Gibi başlıkları çok görüyorum, üyelige açılmasıyla forumun kalitesi düşüyor bence.