Bana kalırsa eski üye yeni üye farkından değil de kişisel kaliteden kaynaklanıyor. Egosu aşırı şişmiş eski üyeler ile de tanıştım çok kaliteli yeni üyeler ile de 50 den fazla ticaretim oldu forumda daha birinci ayım. Eski fdh üyesiyim burada yeniyim.
Örnek vereyim mesela "abc" (12 yıllık üye) üyesinden domain alacam, teklif veriyorum ihale bende kalıyor, bana banka bilgilerini atıyor ödemesini yapıyorum ödemeyi yaptığımı belirtip transfer için gerekli bilgileri atıyorum, mesajı okuyor cevap yok aradan 5-6 saat geçiyor profilindeki numarasından wp üzerinden mesaj atıyorum, hocam unuttunuz mu ne zaman yaparız gibisinden, bana verdiği cevap aynen şu, benim işim gücüm var tek hayatım bu değil, ama paranı alana kadar burdaydın da domaini göndermeye gelince mi çok yoğun oldun .
vs... çok örnekle karşılaştım böyle neler neler