AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vesta kurulumunu apache ile mi yaptınız nginx ile mi?
AlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
systemctl status nginx yazdığınızda herhangi bir hata alıyor musunuz?
hayır almıyorum



yok mu arkadaşlar kimse ?