BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta satan var birkaç kişi fakat elinde olmadığını belirtti belki takas yöntemiyle filan aldı.
jetbayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, Ucuz nitroların hepsi cc ile veya paypal *************** ile alınmakta. Eğer satan varsa bu bir ************** yöntemidir ve kendini ifşa etmiş olur
Bu söylediğiniz söyler ağır bir suçlamadır ve sonu mahkemeye dayanır bende discord nitro satıyorum ve hiçbir şekilde herhangi bir illegal işlem uygulamıyorum genelleme yapmamak lazım ve cc nin ne demek olduğunu biliyorsan kullanmasını da biliyorsundur ayrıca Web den alırken 3d var ama ios dan alırken 3d yok iyi günler

BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu güncel




Güncelllll
awoken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinin izni ile ben de fiyat alabilirim.
KaanOzdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Discord Nitro Classic zaten 35TL hocam. Yine de tabi siz bilirsiniz ordan sipariş geçebilirsiniz ayrıca. Hayırlı Forumlar...
Discord nitro arayanlar bana ulaşabilir (boost hariç) aylık 20 TL den classic nitro satıyorum