ornegin webon.com adinda sitem var.Baska birisi web10.net seklinde domain ile siteyi faliyete gecirmis.Sorun ise site iceriginde surekli webon seklinde icerik yaziyor.Logosuda webon olarak yazili.
1.sorum webon ismini tescil ettirirsem 38 ve 42 kategorisinde bu web10.net sitesine yaptirim yapabilirmiyim.Telif hakkim olabilirmi?
2.webon veya web on olarak mi tescil ettimeliyim.