hesapadim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaygın olduğu için hata vs. almanız durumunda daha kolay bulursunuz internette cevaplarını hocam, debian bazlı o da aynı şekilde yaygın ve (diğerlerine nazaran) kolay, bilgisayarda kullanmak için de en iyisi o yine
daha kullanıcı dostu
teşekkür ediyorum inşallah kısa zamanda alışırım