Bir konu okurken
@Coskun; hocamızın yorumunu gördüm güvenli e-ticaret özellikle ilgimi çok çekti, sevindim açıkçası yerinde bir özellik olacaktır, en kısa sürede umarım sorunsuz şekilde uygulamaya geçeriz

Hepimize hayırlı olsun
Yakın zamanda 10 sunucu da çalışan yeni altyapıya geçiş yapıyoruz tüm donanımlar tedarik edildi sistem aktarılıyor, blog, güvenli e-ticaret, mobil uygulama vb yenilikler geliyor.
https://www.r10.net/1077007671-post25.html