Bir konu okurken @Coskun; hocamızın yorumunu gördüm güvenli e-ticaret özellikle ilgimi çok çekti, sevindim açıkçası yerinde bir özellik olacaktır, en kısa sürede umarım sorunsuz şekilde uygulamaya geçeriz Hepimize hayırlı olsun

Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakın zamanda 10 sunucu da çalışan yeni altyapıya geçiş yapıyoruz tüm donanımlar tedarik edildi sistem aktarılıyor, blog, güvenli e-ticaret, mobil uygulama vb yenilikler geliyor.
https://www.r10.net/1077007671-post25.html