Hocamin dedigine harfiyen katiliyorum. Sap ve pa kullanmayin kullandirtmayin. Benden veya diger satis yapan arkadaslarimdan alip almamaniz onemli degil. Verdiginiz emek bosa gider. Hayirli ramazanlar.
Saygilarimla.
Ne sebepten katiliyorsun. Maksat pin atmak degilmi. Shadow yemiyorsa guzel guzel pinliyorsa. Senin veya bir baskasinin sisteminin ne farki var. Soyleyinde bizde bilelim bizde katilalim soylediklerinize. Ban veya shadow yoksa, neye gore bitti diyorsunuz bu eklentileri.