Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
40 kere söyledim 41 kez söylemek ve sonkez söylerim.
pa ve sap devri bitti bana eğitim satanlar saldırıyordu 1 ay once bunu söylerken ama bitti kardeş bittiiii.

yeni çözüm bulamayan veya üretemeyen piyasadan yavaş yavaş çekilecek artık.
yapanlar para basmaya devam edecek.

Hocamin dedigine harfiyen katiliyorum. Sap ve pa kullanmayin kullandirtmayin. Benden veya diger satis yapan arkadaslarimdan alip almamaniz onemli degil. Verdiginiz emek bosa gider. Hayirli ramazanlar.

Saygilarimla.