Netgsm bireysel yeni üyelik vermiyoruz diyor. (Alacağım script netgsm destekliyor.)
Nasıl yeni üyelik alabilirim?
Başka bir tanıdğım üstünden alsam üyeliğimi kendi internet sitemde kullanabilir miyim?
Kullansam bile başlık mevzuları nasıl oluyor?
Kısaca sms mevzularında bilgisi olan arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim.