Tüm grup üyeleri şikayetçiyse bu durumdan çözüm basit 1 kişi yeni grup kursun herkes eski grupdançıkıp yeni gruba girsin. O kişiyi de yönetici yapmayın ki yine sizi atmasın...
Yeni grup kurduk fakat bu yöneticilerle iletişim kuruyor hocalar bizde iletişimleri yok maalesef