bir şey sormak istiyorum. anladığımı kadarıyla sitenizdeki resimleri kendi sunucusuna mı aktarıp oradan yayınlatıyor. yani çalışma mantığı nasıl. üç gün sonra beğenmedik kaldırdık resimlerimiz sıkıntı yaşar mı?