telegramci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahahahah .




Sen hep böylemi konusursun kim daha eskiyse o dahami iyidir ? yanlış düşünüyorsun eski üyesin diye üstün değilsin report butonu kullanildi ben konuya giren arkadaslari bir nebzede olsa netflix satisinin yasak olduğunu seni uyararak anlatmis oldum.
Dostum beni hedef göstererek uyarı yapman yanlış, gelirsin uyarını yaparsın arkadaşlar arkadaşımız konuda böyle yapmış ama siz bilinki satışı yasak yoksa ban yersiniz gibisinden. Uslüb önemli, yoksa eski olan üstündür diye bir kanun yoktur sadece tecrübe fark eder, yanlış anlamanıza gerek yok fakat sürekli konularıma sataşırcasına yorumlar yapıyorsun dostum amacını anlayamadım açıkçası