fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce konuna yardımcı olmak adına yorum yazmıştım cevap bile vermemiştin hocam.
şimdi o konunun laciverti ile karışımızdasın. eski konuna göre çinden ithalat çok daha zor bir olay yapabileceğini sanmıyorum

https://www.r10.net/proje-gelistirme...bir-proje.html
Canım kardeşim benim ben fikir arıyorum, o yazdığın değerli mesaja nasıl bir cevap vermemi bekliyordun.

Gereksiz yazmak istemedim. Diğer arkadaşlara zaten yazdım gördüğün gibi.