Günde 10 adet hesap alacağımı söyledim. Faturalarda düşme olmayacağını garanti etti. 2 adet hesap ödemesi geçtim. Sonra Hesaplarda sorun var 150 TL 'lik açamıyorum geri ödeme yapıcam dedi.

Yanlız 6-7 tl Masrafı var dedi. Ne masrafı dedim? Hesap masrafı dedi? Dedim beni ilgilendirmez madem yapamıyorsun parayı geri gönder.

Böyle olur bu işlerde diyo. Biz zaten bilmiyoruz hiçbişey. Bide nasıl insansınız diyo! İnsanda biraz terbiye olur.

Uzak durun böyle tiplerden