arkadaşlarımızın bazıları yeni siteleri koymuş.Haliyle yükseliyor düşüncesine kapılıyor veya özgün içerikli sitelerde sorun olmayabilir.Lakin size şöyle söylim eski sitelerimden günlük 200-250 tl arası kazanıyorken 60 tlye düştü.Hesabı siz yapın.Ekstra Adsensem 3 hafta önce reklamlar devre dışı kaldı.Onun kritiğini paylaşamıyorum.Eğer yeni site açayım adsense dışı çalışırım, yüklü site açacam diyorsanız 10 kez düşünün.Lakin sunucu masrafları vs. epey cepten gidecek gibi.Bu hit olayınında düzeleceğini düşünmüyorum.Hiç bir şey eskisi gibi olmayacak.Her ay yeni sorunlar çıkıyor.Bakalım lastik tamamen ne zaman patlayacak diye bekliyoruz.