Veri kurtarmaya çok gittik..oradaki laborantin tavsiyesinde beri WD alıyoruz. Aynısı bende var. Birkaç kere düşürdük ama.sorun olmadı ama bir daha düşerse kafa atmaya başlar muhtemelen