Büyük haber siteleri rezalet sitelerdir. Bir şey arıyorsam ilk sayfalarda haber siteleri varsa atlıyorum onları, 2.3. sayfalardaki sitelere bile girebiliyorum. Sürekli spam. Spam değilse bile alanlarına girmeyen konular hep.
Örnek vereyim: Lösemi nedir diye aratıyorum, en üstte hürriyeti görüyorum. Daha sonra büyük hastaneler , losev , lösante ,
thd.org.tr ,
saglik.gov.tr gibi gerçekten bu bilgiyle alakası olan siteler çıkıyor.