vHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba tecrübeleriniz aktarmanızda ne gibi bir sakınca olabilir ki ? müşteri memnuniyeti adına sormak istedik. Sistem host yazdığı halde vhost mu diye sormanız sebebiyle. Offline'a düşmesi gibi bir talep tarafınızdan almadık, memnuniyetle yardımcı olurduk.
Hocam birkaç kez görüştüm yetkili ile sunuculara bakım yapıldığı yeni cihaz eklendiği söyledin ve bundan sonra sıkıntı olmayacak dedi fakat sonrasında tekrar yaşandı ve uğraşmak istemediğimiz için yabancı bir firmaya geçtik sunucularınız iyi fakat hız ve uptime istediğimiz gibi olmadı