Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben memnun değilim yazan paketi kullanıyorum 5 6 yıldır. İlk yıl tam hız aldım sonra 15 25 arasına dusuyor hız, sinirleniyorum arıyorum artırıyorlar sonra tekrar 1 2 ay sonra 15-25 arasına dusuyor. Böyle böyle uğraştım baya aradığınızda artıyor biraz unutulunca hız geri dusuyor nedenini anlamak mumkun değil. Saldım gitti 15 20 kullanıyorum şuanda 100luk paketim olmasına ragmen.
Neden 5 6 yıldır kullanıyorsun derseniz. Ailem kalsın dıyor tv felan dahil paket var bende hiç diretmedim öyle yıllardır kullanıyorum ama tavsiye etmem.