Merhaba arkadaşlar, ilk defa bir sitem için ads reklam çıktım. bilenler bir göz atabilir mi? açıklama olsun, ayar olsun önerdiğiniz kelime ve ayar var mı?

Birde ÖDEMEYİ MANUEL olarak ödedim. günlük 17 tl (en düşük bütçe) mi çekecek bakiyeden? iki gün sonra durdurmam mı gerekiyor yoksa 50 TL'ye ulaşınca duracak mı?

Teşekkürler.







Bir de arama yapınca sitemize erişiyor mu, Vakti olanlar test edip bildirirse sevinirim.