Ahlaktan bahsetmişsin. buna güldüm. film sitelerinin hepsi illegal yayın yapıyor. Film şirketlerinin emeğinin hiçe sayıyor. Ama hürriyetin yayınladığı tüm filmler lisanslı. Yani adamlar o filmler için tek tek para ödemiş lisans almak için. Tabi haber sitelerinin bu işlerde b.kunu çıkardığı gerçeğini değiştirmez.