Aslında şikayet edilmesi gereken bir durum, resmen tekelcilik yapmaya çalışıyorlar.
Rekabet kurulunun, Google a kestiği cezayı bunlarda kesse diyeceğim ama...
Yerel sistemde pek mümkün değil gibi, al gülüm ver gülüm sonuçta. Ancak belki Google şeş kaza bir spama soksa diyeceğim ama orada da kullanıcı kitlesnden yırtıyor heralde. Webmaster konularında bile bazen ilk sırada çıkıyor adamlar. Wordpress in güncellemesini haber yapıp paylaşıyor. Arkadaş senin ne işin var wordpress'in bilmem kaçıncı sürümüyle.
Bilmem kaçıncı konu. Adamlar filmi yayınlamak için izin almışlar ve yayınlıyorlar. Anormal bir durum yok. Sadece haber siteleri olmaları dışında.
Anormal durum film yayınlamaları değil zaten. Anormal durum resmen Blackhat seviyesinde işlerle, spamle sınırları zorlamaları.
Yoksa zaten biliyoruz ki hürriyet haber sitesinden başka her kategoriye girebilecek bir site.