$db = new basicdb();
şeklinde kullanabilirsiniz.
Hocam bir şey daha danışabilirmiyim acaba?
Şimdi mesela bir insert yaptık, bize hata mesajı döndürüyor, ama ben bu hata mesajını nasıl yakalayacağım?
yani
$query=$db->insert vs. yazıyoruz kodu.
Bu kod örneğin duplicate değerden 23000 hatası döndürüyor,basicdb.php içerisinden o fonksiyonu buldum html kodunu kaldırdım sadece mesajı döndürttürüyorum ama benim kendi php'm içerisinden ben o mesajı nasıl yakalayacağım?
yani ben ayrı bir .php dosyasında kod yazıyorum, query'i yazdım, if $query ise başarılıysa işlem de yapabiliyorum, ama başarısız ise o hatayı yakalamk istiyorum bir değişkende bunu nasıl yapacağım acaba?