4. Sınıfa gidiyorum babam ilk bilgisayarımı almış ama nasıl heyecanlıyım. AMD 64x2 5200+ anakartın seri numarasına kadar ezbere bilirim. Tabi oyun merakım var herkes gibi. Köy yerinde buyudugumden 4mbs internet hızımız var kotalı 30gb miydi neydi. Kaç defa gectimde kotayı ne dayaklar yedim

. Öyle gel zaman git zaman format atmayı öğrendim bilgisayarlarin nasıl bu işleri yaptiklarini programların nasıl çalıştıklarını vsvs derken yazılım dillerini merak ettim. Tabi küçüğüm daha küçüğüm dedigimede bakmayın 7-8. Sinifti tam hatırlamıyorum. İlk başlayan herkes gibi acaba en iyisi hangisi vs gibi konuları araştırdım. Türk forumlarina denk geldim böyle garip garip isler olan hack vs gibi olayların oldugu. Pek bakmadım açıkçası programlamaya gönül verdim cunki daha sonrasında bu olay sardı beni birkaç haber sitesinde yer alan çeşitli deneyimlerim oldu

lisede Tübitak a kaydolduk projemiz var android yazacağız sonrasında mezun olduk yazılım okuyorum son senem çok şükür bitti aktif olarak çalışıyorum özel şirkette her zaman hayalimdi ne olursa olsun bu alana gönül verdim birakmazdim

ufak tefek demeden yardım etmeye severim. Özellikle programlama konusunda sizinde merak ettiğiniz yada üzerinde yardım almanız gereken konular varsa bana danışabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. PHP JavaScript Java yazıyorum en çok hangisini seviyorsun dersen hepsini seviyorum dilden bağımsız geliştirmek felsemem olmuş

bu şekilde tabi birçok maceram da var onları anlatırsam olmaz.