peganet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öneriniz için teşekkürler.



Ben şahsen müşterilerimde CloudFlare yi sadece Layer 3-4 (Volumetric) ataklar yüzünden kullanıyorum. CF nin arkasına konumlandırdığım "PegaFlare" sistemi ile Layer 7 saldırıları süzüyorum. Layer 7 ve Botnet ağları için bir çok siber istihbarat servisi ile entegrasyonumuz mevcut. Böylelikle gelen ataklar daha önce PegaFlare sistemine entegre olduğu için müşterilerimin sistemleri etkilenmiyor.
Sizin filtre işlemlerinizi de biliyorum, verdiğiniz kural setlerini de tahmin ediyorum. Paketleri yazılımsal işlemek için çok büyük bir sunucu gücü gerektiğini de biliyorsunuzdur. Herhalde sisteminizde üyelik veriyorsunuz ve kendi sunucularınızı barındırıyorsunuz.