Satış yaparken şu kadar süre teknik destek zorunluluğum var demişseniz evet yapmak zorundasınız ama dememişseniz teslim ettiğiniz zaman çalışıyorsa yapmak zorunda değilsiniz. API ve Bot yazılımlarında genellikle aylık destek sözü verilir. Çünkü karşı tarafın ne yapacağı belli olmaz.
Yardımcı olurum dedim elimden geldiğince. Script yapımcısı ben değilim başkası olduğu için yazılımdan pek anlamam. API sağlayıcısını sisteme entegre ettirmiştim. O kadar yani başka bir şey yok. Anlamam o kadar yazılımdan