Merhabalar, geçenlerde bir arkadaşa, benimde zamanında devir aldığım bir scripti sattım. Scripti sattıktan sonra bir problem yoktu 24-30 saat. API sağlayıcısının yeniliğe giderek sınırsız stok yapmasından ( sıraya alarak ) benden kaynaklı olmayan bir sorun oluştu ama var olan stoklarda ( sıraya almadan yaptığı ) sorunsuz şekilde işlem yapılabiliyor. Bu arkadaş benden iade istiyor ve ben yapmayacağımı söylüyorum. Çünkü benden kaynaklı her hangi bir sorun bulunamamakta. Bu arkadaş bana dava vs bir şey açma hakkına sahip midir acaba?