Merhaba,
Sitelere girdiğimizde bildirimlere izin ver olayı mevcut. Ben bunu ekibim için kullanmak istiyorum.
Yani bir bildirim gönderdiğimde hepsinin Google Chrome, bu bildirim aracılığıyla ekranına düşsün istiyorum.
Bunu nasıl yapabilirim? Her sitede görüyorum hemen hemen.