Arkadaşlar herkese merhabalar hayırlı ramazanlar önceki günlerde de bilgisayar ile ilgili sorular sormuştum ve bugün bilgisayarımı sipariş ettim. Önceden incehesap üzerinden alışveriş yapan var mıdır acaba ? Ürün kaç güne elinize ulaştı ? Genel olarak yorumlarınız nelerdir ? Bilgisayar kasası gelince yapmam gerekenler nedir ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏