Shopier olmasına gerek yok amacım şu an krgo indirimi bulmak. Geçenlerde küçük kargo için 40 TL ödedim, rezalet. PTT ile anlaşması var üniversitemin ama çok kabalık, risk grubundayım gidemiyorum oralara çok riskli.
one hocam öyle 40 tl nedir

geçmiş olsun cidden diğer türlü de çok zor hocam anca anlaşmalı birileri üzerinden gönderebilirsiniz.