Hocam süreç çok meşakkatli maalesef, bizde daha yeni şirketi kurduk. Yakında burada da duyurusunu yapacağım. İlerde belki sizinle birlikte çalışabiliriz ürünlerinize onayı aldırabiliriz ama şu süreçte zor shopierden onay alabilmek.
Shopier olmasına gerek yok amacım şu an krgo indirimi bulmak. Geçenlerde küçük kargo için 40 TL ödedim, rezalet. PTT ile anlaşması var üniversitemin ama çok kabalık, risk grubundayım gidemiyorum oralara çok riskli.