Hocam @ForeignStorm; arkadaşın da belirttiği gibi sizin aldığınızda Radeon™ 540X ekran kartı var paylaşımsız.
Diğerinde İşlemci entegreli paylaşımlı ekran kartı var. Fiyat bu yüzden daha düşük.

Ayrıca sizin aldığınızda lisanslı Windows 10 var. Diğerinde İşletim sistemi yok. Linux mevcut..
Diğer özelliklerine çok detaylı bakmadım ama aynı gibi duruyor. Ama temel ve önemli olanları belirttim.
Umarım yardımcı olmuşumdur.