2 alan adı da kaliteli , hayırlısı olsun
Gayet iyi hocam tam projelikler valla. Biri genel bilişim bloğu diğeri indirme sitesi olarak.
Bilişim Blog'u çok beğendim, her ikisi için de hayırlısı olsun
İkisi de gayet güzel isimler hocam.
Hayırlı olsun.
Biz de kayferengi.com boş alsak mı diye düşünelim anca 😂
İkiside kaliteli hocam bende olsa projelendirirdim
nasıl mı? -kebap.
2. domain bi tık daha iyi sanki.
Hayırlı olsun "nettenindir" ile yüksek hitli güzel bir proje yapılabilir.
ikisi de birbirinden güzel hayırlı olsun hocam
Teşekkürler güzel yorumlariniz için