Eğer cruiser tarzı kaykaylardan hoşlanırsa Oxelo Yamba öneririm, geçen seneye kadar kullanıp Letgo'da sattım. Gövdesi sert esnek plastik ve tekerlekleri geniş. Çok rahat sürülüyor (kaykaycı değilim malum). Kardeşiniz az düşer.