Konu
Smtp mail için nereyi kullanıyorsunuz
08-05-2020, 04:52:11
#9
FuNch
enessafak adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yandex kurumsal kullanmayı bıraktıktan sonra zoho mail e geçtim çok iyi ve rahat ayrıca bedava.
Ne kadar bedava hocam