Gmaili denedim, güvenlik uyarısı verdi ve giriş engellendi yazısı çıktı bendim diyorum kabul etmiyor yandexi kullanıyorum çalıştıramadım aynı ayarlar öncekinde çalışıyordu. Hosting mailini kullanmak istemiyorum ve önemli kısım port"465" kabul etmiyor script 587 olması gerekiyor önerdiğiniz yer var mı ?