Publisher candır gerisi heyecandır

20 Kişi falan toplansa daha güzel olur. O vakit dahil olabilirim. Bir de sorum şu; lifetime aldığımızda her domaini sisteme kayıt etmemiz mi gerekiyor yoksa mevcut tema dosyası ile kurulum yapılabilir mi?

Edit: Sormamın sebebi de şu; başkasının sitesini sektörünü görebilecek miyim?