Uzun yıllardır mac kullanan biri olarak toucbar'ı sene de 3-4 defa anca kullandığımı söyleyebilirim. Bütçenizi toucbarsız daha iyi özellikleri olan bir mac e vermenizi tavsiye ederim.
hocam doğrudur belki tekrar satarım diye touchbarlı düşünüyorum millete daha çok cazip geliyor malesef..