Hayır, deneme sürümü vs vardı hocam da ne bileyim.. alıyorlar daha az önce aldılar. Üstüne üstlük onu 1. Sıra beni 21 e düşürdü. Çok ilginç. Benden aynısını aldı birde.
en büyük sıkıntı ve üzücü durum da bu.
sen hazırlıyorsun, ilk önce sen paylaşıyorsun hoop başkası geliyor senden kopyalayıp alıyor arama motorlarında senin üstüne çıkıyor + senin geriye düşmene neden oluyor.
Eskiden ücretsiz sürümü gayet iyiydi fakat şuan ücretli üyelik almıyorsanız eskisi kadar etkisini göremiyorsunuz.
işe gerçekten yarayacaksa ücret ödemeye hazırım, güncel yorumları bulamadığım için karar veremiyorum; karar vermek için bu konuyu açmak istedim.