Arkadaşlar Galaxy S8 (ikinci el) veya Galaxy A50 almayı düşünüyorum. Hangisini almalıyım? A50 de arayüzde kasma var mı? Android 10 güncellemesi ile yavaşladı mı? Hızlı mı? İlerde custom rom desteği çok olur mu? Veya başka hangi model önerebilirsiniz ?