Tarayıcı geçmişini silip de denediniz mi hocam ? Zyxel biraz sıkıntılı arayüz bakımından.
Ayrıca fabrika ayarlarına dönüşte sorun yapabiliyor onlar. Tüm ışıkların aynı anda yanıp sönme aksiyonunu görebildiniz mi reset sırasında ?