@ykbweb; çok değerli biridir kendisi değerli abimdir. Diğer yandan @onurbesen; tanıdığım güzel bir insandır
@aitsizbiri; de çalıştım gerçekten anlayışlı abimdir

Hepinize ayrı ayrı bende teşekkürlerimi sunuyorum